2012-12-30

Hej !! 

Jag har haft en fin jul  & en mysig födelsedag såklart ! 
Fick bla ett par kero stövlar av kalle som jag önskat mig och en ny dunjacka så ngn har visst varit snäll i år hehe 

av mamma o pappa fick jag en ny matta till sovrummet en superhärlig morgonrock , lchf kokbok , och victoria secret duchcreme ... haha kul att mamma lärt sig shoppa via nätet :=) 
Av min syster ebba fick jag nya badlakan och handdukar - pricis vad jag behövde. Av Frida fick jag sockerboken den som jag skrev om längre ner i bloggen ;))) och 3 månade av glossybox  plus ett par handskar som är varma , himla bra julklappar och presenter !!! 

Har jobbat varje dag som vanligt under Jul - och det är roligt att det är så mycket folk här good för buisness;) 

idag ska vi åka ut till stugan och det ska bli skönt , läsa och slappa lite ! 
jobbar i morrn men har stängt på nyårsdagen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar