2012-12-16

Hej ! En vecka kvar till jul , en vecka kvar tills jag fyller 32 år ! Idag har jag haft en lugn dag , var på jobbet och målade kassadisken , efter 4 år behövdes det verkligen ! Lånade en bok på bibblan i fredags Carin Gerhardssons nya bok gideons ring som jag läste ut idag - bra men inte lika bra som de 4 första . Var även på exklusiv strength pass på villan , kul pass , vi går igenom grundövningar och hur man kör dom korrekt , för att sedan avsluta passer med högintensiv träning . Idag skulle vi göra 10 kettlebells swing 10 roddrag & 5 armhävningar med rotation ,Max antal varv under 10 min & jag & Ylva vann över grabbarna hehe :))) vi jobbade i par vilket innebar att när den ena jobbade vilade den andra , kul och skönt pass ! Det är roligt att få testa lite olika crossfit varianter tycker jag , idag hade vi ju tex ganska så skön och lång återhämtning mellan seten vilket innebar att man kunde ösa gärnet när man väl körde ! Fan vad jag älskar sån här träning ;)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar