2012-12-11

jag lever men bloggen - I don´t know! 

Dagarna knatar bara på 
idag 11 dec snart Jul -herregud 

Detta har jag hunnit med sen sist : 

Julpyntat på jobb & hemma
bakat 2 omgångar med lussebullar - som blev skitgoa!
4 tisdagar med afropowerdance
Ett par hundra armhävningar :=) 
Villan exklusive strenght pass
druckit glögg
varit på julbord
läst

myst

sitter just nu på jobbet med sjuk träningsvärk i rumpa och framsida lår 
Var i söndags på ett pass som heter exklusive strengt 
ett pass som startar från grunden med mycket basövningar 

för att sedan avsluta i högt tempo ^crossfit^ me like
Vi körde 

20 squats
14 mountainclimbers
10 twisthopp

max antal varv på 7 minuter 
haha jag tror jag gjorde flest varv, hade 1 reps ifrån 7 varv ... helt sjukt men jag älskar sån här träning älskar att pressa mig själv till det yttersta , att aldrig ge upp liksom 
det är inte alla dgr som det går men de dagar då det känns som så är underbara ! tänk att man kan bli så himla trött på så kort tid  Testa du med 

Ikväll är det näst sista gången med afro ! 
sen tr vi jullov 

Är sugen på att gå en soma utbildning i januari!   




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar