2012-11-06

Malapascua dykdag2

Hej ! Inatt sov jag riktigt kasst , vaknade av och till och telefonen ringde 2 ggr andra gången svarade jag och det var svenska skidlandslaget antar att de ville dansa afro o Zumba :) kl var då fyra här på Filippinerna och 20 minuter senare steg vi upp ! Kl 05:30 gjorde vi vårt första dyk i dag och vilket dyk sen , ett av de bästa jag gjort ! Vi såg 4 tresher shark ( som dessutom var ganska närgångna haha) sen hade vi även turen att få se en stor manta helt sjukt !!!! Så nu är vi tillbaka på vårt hotell och ska vila lite då avfärd sker kl 09;00 och sen ska vi göra 2 till dyk !! Alla hotell ligger vid stranden så det går ganska fort att ta sig ut till dykbåtarna , jag är så glad att vi valde ett företag som ligger lite bakom alla de stora som det är nu så är det jag och Kalle som dyker plus vår dive master ... Helt grymt bra !!! Imorse såg vi en grupp där de var runt 10-12 pers ! Nu ska jag läsa lite ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar