2012-11-06

Dykning igen

Så kl 09:00 begav vi oss ut igen , vi hade då Fixxat en lunchlåda eftersom att vi skulle vara till havs större delen av dagen ! Första dyket var fint jag såg en white tip reef shark missade tydligen att de var 6 st i en cave haha ! Efter det slappade vi 1 h på båten , innan andra dyket som började med att vi dök genom en lång tunnel ,sen plaskade vi mest omkring haha ! Såg en sjöorm de är farliga men jag höll mig på behörigt avstånd !!! Resan hem tog oss 45 min , galet skönt att ligga på båten och sola , såå skönt att vara på havet när det typ är 35 grader och vindstilla på land ! Väl hemma la vi oss för att läsa lite och somnade sov till halv sju !!! Haha lite trött , nu sitter vi på en italiensk restaurang och ska äta pizza .... Mums !!! Kolla fotot på hunden så söt , underbet och tungan sticker ut !! Hehe

4 kommentarer:

  1. Ser stötrskönt ut !!! MEN vem är rökaren!!!!!????

    SvaraRadera
  2. Kina det är störtskönt !!! Hehe ja det kan nog både vara jag o Kalle gillar att ta en semestercigg :)

    SvaraRadera
  3. Tur det är långt mellan semesterdagarna då:-)
    Njut och vila!!

    SvaraRadera