2013-01-25

Fredag kväll! 
idag har jag verkligen grejat , städat och pysslat ! började här hemma i morse med att rensa ut gammal skit som legat i garderoben ni vet gamla linnen , äckliga träningstoppar fula trosor och strumpor utan partner haha! fortsatte på jobbet med gamla reklamationer som legat ett tag och som inte går att skänka bort pga fel eller trasigt.Skönt jag gillar verkligen att ha rent runtomkring mig, eller rent kanske är fel ord jag gillar inte att ha mycket grejer som tar en massa onödig energi ;) 

Efter jobbet körde jag igenom mitt somapass 
puh det är tufft alltså men det ska gå!
Imorgon åker jag till karlstad för att hälsa på familjen , ska bli så kul !!! 
tar  med mig båda hundarna min yogamatta, mitt somapass & längdskidorna då hela vänern ligger nedanför mamma & pappas hus kan bli kul att åka skidor där med hundarna ;) 

hoppas ni får en härlig fredagskväll





1 kommentar:

  1. jag har oxå rensat massor hemma och håller fortf på att rensa, så skönt efter att ha varit i "dvala" i 4 år. kram kram

    SvaraRadera